Helpdesk

Support

Met de helpdesk van HCT Automatisering bent u altijd gegarandeerd van voldoende capaciteit. Onze helpdesk is op werkdagen van 07:00  tot 22:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur bereikbaar. Onze helpdesk medewerkers worden voor zowel 1e en 2e lijns vraagstukken ingezet en maken ook deel uit van ons Onsite Support team. Hierdoor weten zij wat bij de klant speelt en bestaan hun werkzaamheden dus niet alleen uit het registreren van tickets.  Onze helpdesk wordt daarnaast ondersteund door een team engineers waarop zij bij zwaardere incidenten en/of calamiteiten een beroep kan doen.

Join a Session

1. Vul hierboven een sessiecode in. (deze sessiecode ontvangt u telefonisch van een medewerker van HCT Computers)
2. Druk nu op de knop "Neem deel"
3. Controleer op deze pagina of u daadwerkelijk verbinding maakt met HCT Computers (stap 1)
4. Het programma wordt automatisch naar uw computer gedownload, wanneer het downloaden klaar is kunt u het programma aanklikken.
5. U kunt nog een melding op het scherm ontvangen met de tekst: "Wilt u dit programma toestaan wijzigingen aan uw computer aan te brengen" klikt u dan op ja/toestaan.