Introductie: Welkom bij onze online support pagina. Hier kunt u al uw vragen stellen en problemen melden. Ons toegewijde supportteam staat klaar om u te helpen.
Hoe een ticket aan te maken: Klik op de knop ‘Meld online uw storing’ en vervolgens klik daarna op “Open een nieuw ticket”. Daarna zal een inlogscherm komen waarmee u met uw gegevens kan invullen. Vul het formulier in met zoveel mogelijk details over uw probleem of vraag. Klik op ‘Verzenden’ om uw ticket in te dienen.
Wat gebeurt er daarna: Zodra u een ticket heeft ingediend, zal ons supportteam uw vraag of probleem zo snel mogelijk in behandeling nemen. U ontvangt een e-mailbevestiging met de details van uw ticket en de verwachte reactietijd.
Ticketstatus controleren: U kunt de status van uw ticket op elk moment controleren door in te loggen op ons ticketsysteem. U ziet daar de voortgang van uw ticket en eventuele updates of berichten van ons supportteam.
Contact: Als u andere vragen heeft of extra hulp nodig heeft, neem dan gerust contact met ons op. We zijn hier om u te helpen!
Contact
Hoofdstraat 105
9861 AC Grootegast
0594-796520
Helpdesk@hct-automatisering.nl
Openingstijden
Maandag: 08:00 – 18:00
Dinsdag: 08:00 – 18:00
Woensdag: 08:00 – 18:00
Donderdag: 08:00 – 18:00
Vrijdag: 08:00 – 18:00
Zaterdag: 08:00 – 17:00